Paslaugų pirkimo ir pardavimo sąlygos
Sveiki atvykę į ReThread!
Čia pateikiamos taisyklės ir nuostatos, reglamentuojančios Rethread svetainės, esančios adresu https://rethread.lt, naudojimo sąlygas, bei paslaugų teikimo taisykles.
Prisijungdami prie šios svetainės laikome, kad sutinkate su šiomis taisyklėmis ir sąlygomis. Jei nesutinkate su visomis žemiau pateiktomis sąlygomis, prašome nesinaudoti ReThread svetaine.
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios paslaugų pirkimo–pardavimo sąlygos (toliau – Taisyklės) nustato interneto svetainėje www.rethread.lt (toliau – Svetainė) veikiančios įmonės Rethread (toliau – Paslaugos teikėjas arba Mes) ir Svetainės naudotojo (toliau – Klientas) teises, pareigas bei atsakomybę, teikiant drabužių taisymo paslaugas nuotoliniu būdu.
1.2. Šios Taisyklės taikomos visiems atvejams, kai Klientas Svetainėje pateikia užsakymą, siunčia ar atsiima drabužius, taip pat naudojasi kitomis su paslaugų teikimu susijusiomis funkcijomis.
1.3. Pateikdamas užsakymą Svetainėje, Klientas patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis, jas supranta ir sutinka jų laikytis.
2. Paslaugų pobūdis
2.1. Rethread teikia drabužių taisymo, atnaujinimo, pritaikymo ir priežiūros paslaugas, kurias galima užsakyti internetu, siunčiant drabužius per kurjerį ar paštomatą.
2.2. Visi darbai atliekami profesionaliai, vadovaujantis gerąja siuvimo praktika ir taikant kokybės standartus.
2.3. Rethread pasilieka teisę atsisakyti vykdyti užsakymą, jei drabužiai yra netinkami taisymui, dėl vienos ar kelių iš žemiau išvardintų priežasčių:
2.3.1. Drabužiai yra nešvarūs, turi nemalonų kvapą ar biologinių dėmių (pvz., prakaito, kraujo, pelėsio ar kitų medžiagų), dėl kurių taisymas negalimas higienos sumetimais.
2.3.2. Drabužiai turi paslėptų defektų, kurie nebuvo nurodyti užsakymo metu ir apsunkina ar daro neįmanomą kokybišką taisymą.
2.3.3. Audinys yra per daug susidėvėjęs, suplonėjęs ar pažeistas, todėl taisymo metu gali dar labiau plyšti arba netekti estetinės išvaizdos.
2.3.4. Drabužiai yra drėgni, šlapi ar su pelėsiu, kas gali kelti riziką kitų užsakymų higienai ar darbo priemonėms.
2.3.5. Drabužiai neatitinka užsakyme nurodyto aprašymo ar pateikta informacija klaidinga.
2.4. Rethread pasilieka teisę atsisakyti vykdyti užsakymą ir kitais atvejais, nenurodytais punktuose 2.3.1. - 2.3.5., jei drabužis/gaminys, ReThread nuomone, yra netinkamas taisymui/korekcijai atlikti.
3. Užsakymo pateikimas ir sutarties sudarymas
3.1. Paslaugų pirkimo–pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo momento, kai Klientas Svetainėje pateikia užsakymą, įvykdo apmokėjimą, ir gauna patvirtinimą elektroninu laišku.
3.2. Klientas privalo pateikti teisingus kontaktinius duomenis, adresą, drabužių aprašymą ir pageidaujamą paslaugą ar kitą būtiną informaciją.
3.3. Rethread neatsako už klaidas ar nuostolius, atsiradusius dėl neteisingos ar neišsamios informacijos pateikimo.
3.4. Klientas turi teisę atšaukti užsakymą ir nutrauktį sutartį laikydamasis 3.4.1. ir 3.4.2. punktuose pateiktomis sąlygomis.
3.4.1. Nutraukiama sutartis, bet drabužio taisymo procesas dar neprasidėjo - tokiu atveju klientas padengia tik pristatymo išlaidas
3.4.2. Nutraukiama sutartis, tačiau drabužio taisymo procesas jau pradėtas - tokiu atveju bus taikomas paslaugos atšaukimo mokestis, kuris apima prarastą pelną, laiką, ir sunaudotas medžiagas.
4. Kainos ir atsiskaitymas
4.1. Paslaugų kainos nurodytos Svetainėje arba nustatomos individualiai po drabužių įvertinimo.
4.2. Visos kainos pateikiamos eurais (EUR) su PVM.
4.3. Apmokėjimas už paslaugas atliekamas elektroniniu būdu per Svetainę, bankiniu pavedimu ar kitais nurodytais būdais.
4.4. Paslaugų teikimas pradedamas tik po apmokėjimo patvirtinimo, išskyrus atvejus, kai sutarta kitaip.
5. Drabužių pristatymas ir grąžinimas
5.1. Klientas drabužius pristato į Rethread dirbtuves per pasirinktą siuntimo paslaugų teikėją (paštomatą ar kurjerį).
5.2. Klientas atsako už tinkamą drabužių supakavimą ir ženklinimą.
5.3. Po taisymo drabužiai grąžinami Klientui tokiu pačiu būdu, kokiu buvo pristatyti, nebent sutarta kitaip.
5.4. Siuntos sekimo numeris Klientui pateikiamas el. paštu ar SMS žinute.
5.5. Rethread neatsako už drabužių pažeidimus ar praradimą, įvykusius dėl trečiųjų šalių (pvz., kurjerių ar paštomatų) kaltės.
6. Paslaugų atlikimo terminai
6.1. Įprastas taisymo terminas – 3–10 darbo dienų nuo drabužių gavimo dienos.
6.2. Sudėtingesni ar individualūs užsakymai gali užtrukti ilgiau – apie tai Klientas informuojamas iš anksto.
6.3. Force majeure aplinkybės (pvz., tiekimo sutrikimai, elektros gedimai, streikai) gali paveikti terminus, už ką Rethread neatsako.
7. Kokybės garantija ir skundai
7.1. Rethread suteikia 14 dienų garantiją atliktam taisymui nuo drabužių gavimo dienos.
7.2. Jei Klientas pastebi defektą ar neatitikimą užsakymui, jis turi per 14 dienų nuo drabužių gavimo pranešti el. paštu: business@rethread.lt.
7.3. Rethread įvertins situaciją ir, jei trūkumas pagrįstas, atliks nemokamą pakartotinį taisymą arba pasiūlys kitą sprendimą.
7.4. Garantija netaikoma, jei defektai atsirado dėl netinkamos priežiūros, skalbimo ar dėvėjimo.
8. Kliento teisės ir pareigos
8.1. Klientas turi teisę:
Gauti aiškią ir teisingą informaciją apie paslaugas, kainas ir sąlygas;
Reikalauti kokybiškai atliktų paslaugų;
Teikti pretenzijas ir gauti atsakymą per 14 kalendorinių dienų.
8.2. Klientas įsipareigoja:Pateikti tikslius duomenis apie drabužius ir pageidaujamą taisymą;
Apmokėti už paslaugas laiku;
Laikytis šių Taisyklių.
9. Rethread teisės ir pareigos
9.1. Rethread įsipareigoja:
Teikti paslaugas laikydamasi Lietuvos Respublikos įstatymų;
Užtikrinti Kliento duomenų konfidencialumą;
Informuoti apie užsakymo eigą ir galimus pakeitimus.
9.2. Rethread turi teisę:Laikinai stabdyti ar nutraukti paslaugų teikimą dėl techninių ar organizacinių priežasčių;
Atsisakyti atlikti taisymą, jei drabužiai netinkami paslaugai teikti.
10. Atsakomybė
10.1. Rethread atsako tik už tiesioginius nuostolius, atsiradusius dėl savo kaltės.
10.2. Rethread neatsako už:
Drabužių praradimą ar sugadinimą dėl siuntimo klaidų;
Paliktus asmeninius daiktus drabužiuose ar siuntose, tokius kaip piniginės, pinigai, papuošalai, raktai, ar kiti asmeniniai daiktai.
Netiesioginius nuostolius (pvz., prarastą naudą, emocinę žalą).
10.3. Maksimali atsakomybė negali viršyti užsakymo vertės.
11. Asmens duomenų apsauga
11.1. Kliento asmens duomenys tvarkomi pagal Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR) ir galiojančius Lietuvos teisės aktus.
11.2. Duomenys naudojami tik paslaugų vykdymui ir komunikacijai su Klientu.
11.3. Išsami informacija pateikta Privatumo politikoje, su kuria Klientas turi susipažinti prieš pateikdamas užsakymą.
12. Ginčų sprendimas
12.1. Visi ginčai tarp Kliento ir Rethread sprendžiami derybų būdu.
12.2. Nepavykus susitarti, ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
13. Taisyklių galiojimas ir keitimas
13.1. Rethread pasilieka teisę bet kada keisti šias Taisykles, jas paskelbdama Svetainėje.
13.2. Naujos Taisyklės įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos ir taikomos tik naujiems užsakymams.
13.3. Paskutinį kartą atnaujinta: 2025/10/23.
14. Kontaktai
Pardavėjo rekvizitai:
Rethread
Individualios veiklos vykdymo pažymos Nr. 1365573
Veiklos vykdytojas: Tadas Baltrūnas
El. paštas: business@rethread.lt
Tel.: +37062634234